מעוניינים לפרסם ולקדם את העסק שלכם?
ריכזנו לכם מידע לגבי שיטות פרסום יעילות.
בין השיטות יש אמצעים דיגיטליים ולא דיגיטליים. בחרו את אלה שקל לכם להוציא לפועל.
מוכנים? אנחנו מתחילים!
השתתפות בכנסים עסקיים
מומלץ שתגיעו לכמה שיותר כנסים עסקיים.
כך אתם תוכלו להציג את המוצרים או השירותים שאתם מציעים וגם לייצר שיתופי פעולה עם עסקים אחרים.
לפני שאתם מגיעים לכנס, מומלץ שתדפיסו כרטיסי ביקור וכמובן תגיעו גם עם מוצרי פרסום ממותגים.
פרסמו מודעות בעיתונים הגדולים
מדובר על שיטת פרסום וותיקה שעדיין עובדת ומניבה תוצאות מצוינות.
בדקו מהם מחירי הפרסום בכל אחד מהעיתונים הגדולים.
אם המחיר מתאים לכם, פרסמו מודעה עם פרטי העסק שלכם ועם השירותים והמוצרים שאתם מציעים.
חלקו פליירים
גשו לבית הדפוס הקרוב אליכם והדפיסו כמות גדולה של פליירים.
בפליירים, יופיע שם העסק שלכם, פרטים ליצירת קשר ומידע קצר על המוצרים או השירותים שאתם מציעים ללקוחות.
תוכלו גם להציע מבצע או לתת קופון הנחה על רכישה של מוצר או שירות.
חלקו את הפליירים בתיבות הדואר ובמרכזי קניות גדולים.
אגב, במידה ואתם לא רוצים פליירים, תוכלו להדפיס מגנטים.
אמנם שטח הפרסום יהיה קטן יותר אבל מגנטים יכולים לעבוד טוב יותר מפליירים שכן אנשים נוטים לשים אותם על המקרר ובדרך כלל, מתקשרים לעסק שיש בעיה כלשהי או שרוצים לקבל ממנו עוד פרטים.
הקימו אתר אינטרנט
עליכם להפגין נוכחות גם באינטרנט.
אתם תוכלו לעשות זאת באמצעות הקמת אתר.
כיום, המון אנשים משתמשים ברשת ומבצעים חיפוש לפני רכישה של מוצר או שירות מסוים.
על כן, פרסום העסק צריך להיעשות על ידי אתר שיהיה נעים למראה, מעניין וכמובן גם מעודכן.
את העסק שלכם, תוכלו לפרסם באמצעות קידום במנועי החיפוש, קישורים ברשתות, שליחה במייל ללקוחות ועוד.
הפגינו נוכחות ברשתות החברתיות
אין ספק שהרשתות החברתיות הפכו לחלק משמעותי בחיינו. יש ברשתות מיליוני משתמשים.
התייעצו עם אנשי מקצוע ובדקו באיזה רשת כדאי לכם להשתמש על מנת לפרסם את העסק.
הקימו דף עסקי וקדמו אותו.
הקימו כרטיס עסק בגוגל
תוכלו לצור בקלות כרטיס עסק חינמי בגוגל.
בכרטיס זה, תוכלו להכניס פרטים כמו, מיקום העסק, פרטים אודות העסק, פרטים על המוצרים והשירותים שהעסק מציע, שעות פתיחה, טלפון וגם תוכלו להכניס את כתובת אתר האינטרנט של העסק.
כמה מילים לסיכום...
מומלץ שתחקרו לעומק את כל שיטות הפרסום שהוזכרו לעיל.
אתם מכירים את העסק שלכם הכי טוב ועל כן אתם תוכלו לדעת איזו שיטה או שיטות יעבדו הכי טוב.
חלק מהשיטות הן חינמיות, חלק בתשלום גבוה וחלק בתשלום נמוך יחסית.
התחשבו בתקציב שיש לכם.
אתם יכולים גם להתחיל עם שיטת פרסום אחת ובהמשך להוסיף שיטה נוספת ואז לבחון מה עובד טוב יותר.