כתיבה שיווקית באינטרנט: 10 טיפים לטקסט שיווקי שמביא לקוחות משלמים

לא סתם אומרים שהתוכן הוא המלך. באמצעות תוכן שיווקי איכותי וטוב, אפשר לגרום ללקוחות פוטנציאליים להתעניין בשירותים או מוצרים שונים. בהתאם לכך, אפשר גם להגדיל משמעותית את המכירות. נשמח לשתף אתכם בטיפים מועילים וגם יעילים לכתיבת תוכן שיווקי.
מוכנים? אנחנו מתחילים!

טיפ מס' 1 - סגנון


יש להקפיד על סגנון כתיבה שיהיה קליל וזורם. אתם רוצים לגרום לגולשים להתחבר אליכם. כמו כן, יש גם לבצע שימוש נכון ותקין בכל הקשור לכללי התחביר. 

טיפ מס' 2 - ערך מוסף


בסופו של דבר, הגולשים רוצים לקבל מכם מידע בעל ערך מוסף. כזה שאחרים לא מספקים להם. על כן, כאשר הכתיבה השיווקית מבוצעת בצורה מקצועית, אתם תוכלו להבליט משמעותית את היתרון או היתרונות שיש במוצרים והשירותים שאתם מציעים וזאת בהשוואה למתחרים שלכם.

טיפ מס' 3 - להכיר את קהל היעד שלכם


אתם צריכים להגדיר את קהל היעד, לאפיין אותו ובהתאם לכך לכתוב את הטקסט המתאים. 

טיפ מס' 4 - דוגמאות


תוכן ללא דוגמאות, לא יאפשר לגולשים להזדהות איתו. על כן, מומלץ לשלב כמה שיותר דוגמאות וסיטואציות. כך אתם יכולים לקרב עוד יותר את הגולש לתכנים שלכם.

טיפ מס' 5 - משפטים קצרים וחלוקה לפסקאות


חווית הקריאה של הגולשים צריכה להיות נעימה ונוחה. על כן, חשוב מאוד להקפיד על כל הנראות של הטקסט. מומלץ להשתמש במשפטים קצרים, לבצע חלוקה לפסקאות, להשתמש בכותרות משנה וכו'. כמובן יש גם לדאוג שמילות המפתח משולבות בצורה יעילה וטובה לאורך הטקסט. 

טיפ מס' 6 - להתמקד


אין צורך לחזור על משפטים ורעיונות. אתם לא רוצים לאבד את המיקוד של הגולשים. אתם רוצים שהטקסט שהם יקראו יזרום ויהיה נכון מבחינת הלוגיקה הפנימית שלו.

טיפ מס' 7 - אל תוותרו על התקציר


עליכם לספק מושג לגבי התוכן שהגולשים יקראו ועל כן מומלץ להשתמש בתקציר. כלומר יש לכתוב פתיח ויש לכלול בו משפטים עם שאלות כמו: למי מתאים המוצר או השירות, איך משתמשים? איך זה יכול לעזור? וכו'.

טיפ מס' 8 - לבסס את התוכן על חומרי רקע רלוונטיים


מומלץ להרבות בקריאה של חומרי רקע וכמו כן להיעזר במקורות מידע איכותיים. כל אלה יכולים לספק השראה לכתיבה מוצלחת.

טיפ מס' 9 - לא לשכוח לבצע הנעה לפעולה


אתם משקיעים כל כך הרבה בתוכן ולא מייצרים הנעה לפעולה? אם כך, לא עשיתם כלום. מומלץ מאוד להציג את היתרונות של המוצרים והשירותים וכמו כן מומלץ גם להציג את הסיבות שבגינן כדאי לבצע רכישה או לצור קשר עם העסק.

טיפ מס' 10 - הציגו מבצעים


שלבו בטקסט מבצעים שיעזרו לכם למשוך לקוחות. לדוגמה, תציעו מחיר משתלם, תקופת ניסיון ללא כל התחייבות, פגישת ייעוץ בחינם וכו'.

שורה תחתונה


אין לכם זמן להתעסק עם כתיבה של טקסטים? יש לכם טקסטים קיימים ואתם רוצים לתרגם אותם ולפנות לקהלי יעד נוספים? מעוניינים בכתיבה של טקסטים בשפות זרות?
אנו ממליצים לכם להיעזר בנותני שירות כמו: חברת תוכן, חברת תרגום. לחברות הללו יש צוות מקצועי שיש לו ניסיון בכתיבה ותרגום של טקסטים. 

שיתוף:

Related Posts